Όροι Πωλήσεων

Όροι Πωλήσεων

1. Εισαγωγή

Οι παρακάτω είναι οι όροι πωλήσεων του ηλεκτρονικού καταστήματος της Ανώνυμης Εταιρείας delta αε, αποκαλούμενη στο εξής ως “Εταιρεία”, Φιλολάου 143, Παγκράτι – Αθήνα (ΤΚ 116 32), τηλ. +30 210 216 700 2441 – 2

2. Γενικά

Η Εταιρεία μέσω του παρόντος δικτυακού της τόπου ( www.el-shop.gr) δίνει την δυνατότητα στους χρήστες/επισκέπτες του να χρησιμοποιήσουν το ηλεκτρονικό της κατάστημα και τις υπηρεσίες που αυτή τους προσφέρει.

Κατ’ αρχάς, ο χρήστης / επισκέπτης, πριν συνεχίσει την περιήγησή του στις ιστοσελίδες του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, καλείται να διαβάσει προσεκτικά τους κάτωθι Όρους πωλήσεων (του λοιπού «Όροι»), που διέπουν αγορές των προϊόντων μας σ’ αυτό. Προσοχή, η Εταιρεία θεωρεί ότι οι χρήστες / επισκέπτες του παρόντος ηλεκτρονικού καταστήματος, πριν από την επίσκεψή τους σ’ αυτό, έχουν διαβάσει και συμφωνούν ανεπιφύλακτα με τους παρόντες Όρους (όπως και με τους παραπάνω γενικούς Όρους Χρήσης) και ότι τους έχουν αποδεχθεί. Σε περίπτωση διαφωνίας με κάποιον από τους Όρους, καλείται ο χρήστης/επισκέπτης να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών που προσφέρονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Εταιρείας και να εξέλθει άμεσα από τον δικτυακό τόπο αυτό. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία και ερώτηση, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας κάνοντας κλικ στο σχετικό σύνδεσμο «επικοινωνία»

3. Πληροφορίες προϊόντων

Ο παρών δικτυακός τόπος περιέχει τις κάτωθι πληροφορίες σχετικά με την Εταιρεία και τα προϊόντα της που διατίθενται προς πώληση μέσω αυτού:

  • ή την διεύθυνση της Εταιρείας,
  • ή την περιγραφή και ουσιώδη χαρακτηριστικά του προϊόντος,
  • ή την τιμή (με ΦΠΑ), την ποσότητα και τις δαπάνες μεταφοράς
  • ή τον τρόπο πληρωμής, και παράδοσης
  • ή το δικαίωμα υπαναχώρησης
  • Υπ’ όψη πάντοτε λαμβάνεται ότι οι Τεχνικές Προδιαγραφές υπόκεινται σε τροποποίηση δίχως υποχρέωση προειδοποίησης.

4. Τιμές

Οι τιμές των προϊόντων που εκτίθενται στο παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ. Οι τιμές μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.

Οι τιμές αναφέρονται πάντοτε σε Ηλεκτρονική παραγγελία και όχι σε παραλαβή από το κατάστημα.

Για τυχόν τιμές που προφανώς είναι λανθασμένες, διατηρούμε το δικαίωμα της διόρθωσης και της απαίτησης της ορθής, έστω και αν αυτές αναφέρονται σε ήδη επεξεργασμένη παραγγελία.

5. Ποιότητα

Τα προϊόντα της Εταιρείας που εκτίθενται στον παρόντα δικτυακό τόπο έχουν περάσει από αυστηρούς ελέγχους της Εταιρείας. Εάν παρ’ ελπίδα διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα, καλούνται ο χρήστες / επισκέπτες να επικοινωνήσουν άμεσα με την Εταιρεία, η οποία θα μεριμνήσει για την άμεση επίλυσή του.

Το να αγοράζετε προϊόντα από το internet αποτελεί ξεχωριστή εμπειρία από το να αγοράζετε άμεσα από καταστήματα. Να γνωρίζετε ότι:

ñ Τα χρώματα που φαίνονται στην ιστοσελίδα εξαρτώνται από πολλούς παράγοντες (φυσικά υλικά, διαφοροποιήσεις στην μαζική παραγωγή, συνθήκες φωτογράφησης κτλ.) -συμπεριλαμβανομένων και των ρυθμίσεων οθόνης του ηλεκτρονικού υπολογιστή σας.

ñ οι αναγραφόμενες διαστάσεις είναι κατά προσέγγιση και ενδέχεται να είναι ανακριβείς.

6. Διαθεσιμότητα

Όλα τα προϊόντα έχουν συγκεκριμένη διαθεσιμότητα – υπάρχει η πιθανότητα να μην μπορούμε να εκπληρώσουμε την παραγγελία σας. Σε κάθε περίπτωση θα ενημερωθείτε για αναμονή ή είδος που μπορεί να αντικαταστήσει την προτίμησή σας.

7. Τρόπος παραγγελίας

Ο χρήστης / πελάτης που επιθυμεί να παραγγείλει προϊόντα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, πρέπει κατ’ αρχάς να τα προσθέσει στο καλάθι αγορών του και στη συνέχεια να προχωρήσει με

  • την αποστολή της παραγγελίας στην Εταιρεία κάνοντας κλικ στο σχετικό σύνδεσμο και
  • την συμπλήρωση της φόρμας πληρωμής.

Η παραγγελία σας ολοκληρώνεται κάνοντας κλικ στο κουμπί ‘Επιβεβαίωση’.

Η Εταιρεία, μόλις λάβει την ως άνω παραγγελία, αποστέλλει πρώτα στον χρήστη/πελάτη με Ηλεκτρονικό Μήνυμα στην ηλεκτρονική της διεύθυνση αυτόματα αποδεικτικό παραλαβής της παραγγελίας του αυτής. Προσοχή, η αποστολή από τον χρήστη/πελάτη της παραγγελίας του στην Εταιρεία αποτελεί την πρόταση προς την τελευταία για κατάρτιση της σύμβασης πωλήσεως, η δε αποστολή από την Εταιρεία προς τον χρήστη/πελάτη του αποδεικτικού παραλαβής της εν λόγω παραγγελίας, αποτελεί αποδοχή από την Εταιρεία της πρότασης για κατάρτιση της εν λόγω συμβάσεως, η οποία θεωρείται καταρτισθείσα μόνο με την κατά τα ανωτέρω αποστολή από την Εταιρεία του αποδεικτικού παραλαβής της παραγγελίας. Η έκθεση των προϊόντων της Εταιρείας στον δικτυακό τόπο του ηλεκτρονικού της καταστήματος δεν αποτελεί πρόταση προς τον χρήστη / επισκέπτη για σύναψη σύμβασης πωλήσεως.

Το δέμα που αποστέλλει η Εταιρεία στον χρήστη/πελάτη σε εκτέλεση της παραγγελίας του συνοδεύονται από Απόδειξη Λιανικής ή Τιμολόγιο Πώλησης.

Για παραλαβή από φυσικό χώρο, απαραίτητη προϋπόθεση είναι η καταχώρηση της Παραγγελίας Ηλεκτρονικά. Αυτό, για λόγους εσωτερικής μας λειτουργίας. Χωρίς την Ηλεκτρονική καταχώρηση δεν είναι δυνατή η εξυπηρέτηση ή παραλαβή.

Σε οποιαδήποτε περίπτωση δεχθούμε τηλεφωνική ή ηλεκτρονική παραγγελία για παραλαβή από το κατάστημα, τα προϊόντα εφ’ όσον ο πελάτης δεν τα παραλάβει την δεύτερη ημέρα της παραγγελίας του, καθίστανται ελεύθερα προς πώληση και ως εκ τούτου δεν είναι πλέον σε διαθεσιμότητα. Παράκληση η Τηλεφωνική παραγγελία να δίνεται στις αναγραφόμενες Ημέρες και Ώρες.

Παραγγελίες για είδη που ευρίσκονται σε απόθεμα, ανεξαρτήτως αξίας, και για Παραλαβή από Κατάστημα οπωσδήποτε προεξοφλούνται.

Για παραγγελίες που δεν παραλαμβάνονται παρ’ όλο που έχουν αποσταλεί άμεσα, ο Πελάτης υποχρεούται στην καταβολή των μεταφορικών και τυχόν άλλων εξόδων.

Τυχόν λανθασμένη αναγραφή ιδιοτήτων ή χαρακτηριστικών σε προϊόντα, και εφ’ όσον αυτά δεν συμβαδίζουν με την τιμή, ευνόητο είναι ότι δεν μας υποχρεώνουν και η τιμή θα διορθωθεί στην πλησιέστερη εκείνη της Αγοράς. Ο Πελάτης μπορεί να αρνηθεί την παραλαβή ή να ζητήσει την επιστροφή της αξίας αν δεν συμφωνεί.

Σε κάθε περίπτωση η Λογική και οι Αρχές της Καλής Πίστεως και των Χρηστών Συναλλακτικών Ηθών θα προκριθούν από εμάς.

Για παραλαβή από το κατάστημα, απαιτείται όπως αναφέρεται και ανωτέρω Ηλεκτρονική Παραγγελία. Ο χρόνος παραλαβής θα γίνει μετά από συνεννόηση.

8. Πληρωμή

Η πληρωμή του προϊόντος ή των προϊόντων που παρήγγειλε ο χρήστης / πελάτης γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας με το Σύστημα της τραπέζης EUROBANK είτε μέσω της Ιστοσελίδας Paypal (για πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες), είτε με αντικαταβολή. Η υπηρεσία αντικαταβολής ισχύει μόνο για τις παραδόσεις εντός Ελλάδος και χρεώνεται με επιπλέον ποσό για το οποίο ενημερώνεστε στο καλάθι των αγορών σας. Το μικρότερο σχετικά κόστος μεταφοράς πάντως είναι αυτό της χρήσης Υπηρεσιών Μεταφορικής Εταιρείας.

Η πληρωμή μπορεί να γίνει ακόμη και μέσω e-banking μέσω των Τραπεζών που αναγράφονται στο κάτω μέρος της Ιστοσελίδας μας, δεύτερη δεξιά στήλη – ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ– , κάτω – Τραπεζικοί Λογαριασμοί -. Τα έξοδα της Διατραπεζικής μεταφοράς από άλλη τρίτη τράπεζα δεν μας επιβαρύνουν σε καμμία περίπτωση.

Τυχόν λανθασμένος τρόπος υπολογισμού κόστους μεταφορικών μας καθιστά υπόχρεους σε μείωση του ποσού. Αν είναι εκδήλως λανθασμένη και σε βάρος μας, επανυπολογίζεται και ενημερώνεσθε σχετικά. Ο χρήστης θα πρέπει να έχει υπ’ όψη του ότι πολλές φορές τα μεταφορικά υπολογίζονται ογκομετρικά και όχι σύμφωνα με το βάρος τους.

ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΑΠΟΔΕΧΕΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΒΑΣΗ 198 ΠΑΡ. 1 Α.Κ. ΆΛΛΩΣ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ Η ΘΕΤΙΚΗ Ή ΑΠΟΘΕΤΙΚΉ ΖΗΜΙΑ ΚΛΠ 

9. Μεταφορά και παράδοση

Ο μέγιστος χρόνος παράδοσης είναι 3 εργάσιμες ημέρες μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Η συμμετοχή του χρήστη / πελάτη στο κόστος των μεταφορικών υπολογίζεται αυτόματα και κλιμακώνεται ανάλογα προς το βάρος της παραγγελίας και τον τόπο παράδοσης. Κατά την αποστολή της παραγγελίας στην Εταιρεία υπάρχει σαφής ενημέρωση για το κόστος των μεταφορικών.

Η Εταιρεία δεσμεύεται ότι η συσκευασία των παραδιδομένων προϊόντων είναι τέτοια που να τα προφυλάσσει κατά την μεταφορά για να παραλαμβάνονται σε εκείνη την κατάσταση που παραδόθηκαν. Αυτονόητο είναι ότι δεν είναι προς το συμφέρον μας η παράδοση “σπασμένων ή ελαττωματικών” προϊόντων. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με τον Υπεύθυνο Επεξεργασίας του ηλεκτρονικού καταστήματος είτε με ηλεκτρονικό μήνυμα στον σύνδεσμο Ηλεκτρονικά ( «επικοινωνία» ), είτε τηλεφωνικώς (στο τηλ. 210 9409 349

Το χρονικό διάστημα μέσα στο οποίο θα γίνονται δεκτές επιστροφές, αντιστοιχεί σε 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αρχικής παραλαβής των εμπορευμάτων από τον πελάτη.

Η εταιρεία δεν φέρει καμία ευθύνη για καθυστερήσεις στην εκτέλεση παραγγελιών που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε περίπτωση συνδρομής απροβλέπτων γεγονότων.

Οι παραγγελίες εκτελούνται το αργότερο σε 2 εργάσιμες ημέρες. Η εξέλιξη της διαδικασίας παράδοσης μπορεί να παρακολουθείται μέσω συνδέσμου που θα στέλνει η εταιρεία με σχετικό ηλεκτρονικό μήνυμα.

Προϊόντα που εθραύστησαν κατά την αποστολή της Παραγγελίας από την αποθήκη μας , μέχρι τον χώρο παράδοσης δεν μας υποχρεώνουν σε αντικατάσταση, αφού ο Παραλήπτης οφείλει, πριν ή αποδεχθεί την παραλαβή από τον Μεταφορέα, να ελέγξει την καλή κατάσταση του ή των δεμάτων. Ο κανόνας που διέπει τις αποστολές είναι ότι “ Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν για λογαριασμό και κίνδυνο του αγοραστή “.

Πολιτική της Εταιρείας είναι να μην παραδίδει δέματα σε ανήλικα άτομα που δεν έχουν γραπτή εξουσιοδότηση από τον γονέα / κηδεμόνα του.

10. Δικαίωμα υπαναχώρησης

Ο χρήστης/πελάτης μπορεί να παραλάβει το προϊόντα που παρήγγειλε χωρίς καμία δέσμευση. Σε περίπτωση που αλλάξει γνώμη ή αν, παρ’ όλη την προσοχή που δίνομε στην ποιότητα των προϊόντων μας, δεν μείνει ικανοποιημένος από αυτά, μπορεί να επιστρέψει τα προϊόντα που θέλει. Σε τέτοιες περιπτώσεις, δεσμευόμαστε να επιστρέψομε άμεσα την αξία του επιστραφέντος προϊόντος, με τραπεζική επιταγή στο όνομα του πελάτη που αναγράφεται στην παραγγελία ή με άλλο προσφορώτερο τρόπο σε συμφωνία με τον Πελάτη.

Σύμφωνα με την διάταξη του άρθρου 4 παρ. 10 του Ν. 2251/1994 που αφορά τις συμβάσεις εξ αποστάσεως, το ως άνω δικαίωμα υπαναχώρησης μπορεί να ασκηθεί από τον χρήστη/πελάτη με δήλωσή του προς την Εταιρεία, αναιτιολόγητα, εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος που αφορά. Από την πλευρά του, ο χρήστης/πελάτης οφείλει να επιστρέψει το εν λόγω προϊόν στην Εταιρεία, άθικτο, στην αρχική του συσκευασία, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής. Τυχόν επιστροφές γίνονται δεκτές από την Εταιρεία μόνον για προϊόντα που επιστρέφονται άθικτα, στην αρχική τους κατάσταση, μαζί με την απόδειξη λιανικής πωλήσεως και χωρίς να έχει καταστραφεί η αρχική τους συσκευασία, άλλως η επιστροφή δεν γίνεται αποδεκτή. Πάντως επιβαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής.

Για την γρήγορη και απρόσκοπτη εξυπηρέτησή του, ο χρήστης / πελάτης που αποφάσισε να ασκήσει το ανωτέρω δικαίωμα υπαναχώρησης, θα εξυπηρετηθεί καλύτερα αν ενημερώσει την Εταιρεία με ένα Ηλεκτρονικό Μήνυμα.

Αυτονόητο είναι και ο Πελάτης το αποδέχεται, ότι δεν μπορεί να ασκηθεί το Δικαίωμα Υπαναχώρησης, στην περίπτωση που τα προϊόντα που παραγγέλλονται “κατασκευάζονται” κατά παραγγελία για τον πελάτη ή είναι τελικό Προϊόν από Συναρμολόγηση αφού δεν είναι έτοιμα προς πώληση. Π.χ. τα φωτιστικά “Retro” και άλλα προϊόντα, πχ. φωτιστικά που εισάγονται από άλλη χώρα. Ακόμη, για σετ Ταινιές LED που συναρμολογούνται στα Μέτρα που ζητά ο Πελάτης. Ο πελάτης ενημερώνεται ρητά για την κατά παραγγελία κατασκευή των ειδών.

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται σε κατηγορίες προϊόντων που αφορούν:

Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ. ακουστικά, προϊόντα προσωπικής φροντίδας),
Προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση (π.χ ποτά, καφέδες),
Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση (π.χ. ηλεκτρονικά παιχνίδια ),
Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή εξατομικευτεί μετά την παραλαβή (π.χ Μνήμες RAM, Σκληροί δίσκοι),
Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, σύμφωνα με προδιαγραφές τις οποίες έχει θέσει ο καταναλωτής (π.χ κούπα με φωτογραφία που έχω επιλέξει, μπρελόκ με αφιέρωση που έχω επιλέξει)
*Τα παραδείγματα και οι κατηγορίες είναι ενδεικτικές.

Γενικώς Υπαναχώρηση σημαίνει “το μετανόησα¨ και το επιστρέφω. Όχι το βγάζω από την Συσκευασία του και την χαλάω.
Εννοείται ότι η Επιστροφή λόγω ελαττωματικότητας δεν είναι Υπαναχώρηση.

11. Επιστροφή προϊόντων

Προσοχή, οποιαδήποτε επιστροφή πρέπει να πραγματοποιείται σε διάστημα 14 εργάσιμων ημερών από την αρχική παραλαβή του προϊόντος και ο χρήστης/πελάτης οφείλει να επιστρέψει το εν λόγω προϊόν στην αρχική του συσκευασία. Προϊόντα που κατασκευάζονται κατά παραγγελία ( κυρίως Φωτιστικά ) δεν επιστρέφονται σε καμμία περίπτωση.

Σε περίπτωση επιστροφής παραγγελθέντος προϊόντος για αντικατάστασή του από την Εταιρεία, λόγω ελαττωματικότητος, η Εταιρεία αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος προϊόντος κατά το ήμισυ ή δωρεάν με τον προσφορότερο τρόπο αποστολής κατά την κρίση της.

Αν το επιστραφέν προϊόν δεν είναι ελαττωματικό, αλλά η ελαττωματικότητα προβάλλεται λόγω αγνοίας, έλλειψης τεχνικών γνώσεων, ή συνδεση από μη εξειδικευμένο άτομο, π.χ. Χρονοδιακόπτες, Ρεοστάτες, Ανιχνευτές, ή άλλες παρόμοιες Συσκευές, διατηρούμε το δικαίωμα να καταλογίσουμε κόστος ελέγχου, το οποίο σε κάθε περίπτωση δεν θα υπερβαίνει το ήμισυ της αξίας του προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση, ζητήσατέ μας τεχνικές διευκρινήσεις πριν ή επιστρέψετε κάποιο προϊόν ως ελαττωματικό. Σε κάθε τέτοια περίπτωση, τα μεταφορικά της επιστροφής και της αποστολής βαρύνουν τον Πελάτη.

12. Εγγύηση

Τα προϊόντα μας ελέγχονται επανειλημμένα και συγκεκριμένα πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας, ώστε να αποφεύγεται κατά το δυνατόν η αποστολή ελαττωματικού προϊόντος. Προϊόν με ουσιώδες ελάττωμα, το οποίο παραδίδεται σε χρήστη/πελάτη του ηλεκτρονικού καταστήματος και το ελάττωμα αυτό δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του χρήστη/πελάτη αντικαθίσταται με άλλο πανομοιότυπο. Η ως άνω υποχρέωση αντικατάστασης δεν υφίσταται εάν η φθορά στο προϊόν της Εταιρείας προκλήθηκε από την μη τήρηση των οδηγιών χρήσης του, από κακή συντήρησή του, ή πρόκειται για την φυσιολογική φθορά από την χρήση του προϊόντος. Στις περιπτώσεις αυτές η Εταιρεία δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για ζημία που προκλήθηκε από τη χρήση του εν λόγω προϊόντος.

Το κόστος επιστροφής βαραίνει τον Πελάτη, ιδιαίτερα αν καλύπτεται από χρονική εγγύηση και η επιστροφή πραγματοποιείται σε κάθε περίπτωση μετά τις 14 ημέρες. Και εδώ ισχύει η επιφύλαξη του ελέγχου του προϊόντος.

Ακόμη, για προϊόντα που καλύπτονται από εγγύηση και κατά την διάρκεια αυτής παρουσιάζουν ελάττωμα ή πρόβλημα, ο Πελάτης αναλαμβάνει ο ίδιος την παράδοση του προϊόντος σε εμάς προς επιδιόρθωση ή αντικατάσταση και τυχόν κόστος μεταφοράς τον βαρύνει. Εναλλακτικά, μπορεί να το παραδώσει στο Service που θα του υποδείξομε.

13. Προσωπικά δεδομένα

Δείτε το σχετικό κεφάλαιο των γενικών Όρων Χρήσης.

14. Αλλαγή ονόματος

Για την σίγουρη και έγκαιρη παραλαβή των προϊόντων που παραγγέλθηκαν από το παρόν ηλεκτρονικό κατάστημα ή του καταλόγου της Εταιρείας, καλούνται χρήστες/πελάτες να ενημερώνουν άμεσα την Εταιρεία για οποιαδήποτε αλλαγή της διευθύνσεως ή των άλλων στοιχείων της ταυτότητάς τους, αναφέροντας εάν είναι δυνατόν το «κωδικό πελάτη» που τους έχει δοθεί στο πλαίσιο της χρήσης του παρόντος δικτυακού τόπου.

15. Εφαρμοστέο Δίκαιο

Οι παραπάνω Όροι υπόκεινται στο Ελληνικό Δίκαιο και ερμηνεύονται σύμφωνα με αυτό. Εάν κάποια διάταξη κριθεί άκυρη ή ακυρώσιμη από το αρμόδιο Ελληνικό Δικαστήριο, παύει να ισχύει, χωρίς αυτό να επηρεάζει την ισχύ των υπολοίπων Όρων. Κάθε διαφορά που ανακύπτει από την χρήση του παρόντος δικτυακού τόπου ή που αφορά τους παρόντες Όρους υπόκειται στην αρμοδιότητα των καθ’ ύλη αρμόδιων Δικαστηρίων των Αθηνών.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας για κάθε διευκρίνηση.